O KONFERENCJI:
"Show Business w strategii marketingowej mediów".
Zajęliśmy się działaniami jakie podejmują media chcące wykorzystać znane "twarze" polskiego świata artystycznego i dzięki nim kreować swój wizerunek, podnieść oglądalność, słuchalność, czytelnictwo itd...
Pomysł zorganizowania tej konferencji zrodził się w październiku 2002 roku.
A ponieważ nasza uczelnia (WSB-NLU) jest otwarta na takie pomysły nic nie stało na drodze do realizacji celu. Mediami i showbusinessem interesowaliśmy się od dawna. Naszym celem było połączenie tych tematów i przybliżenie ich studentom.
Sukcesem jest, że do Nowego Sącza przyjechało aż tylu znanych gości.
Michał Wiśniewski, Robert Leszczyński, szefowie Universal Music Polska i Endemol-Neovision. Dawno nie gościliśmy tylu wyśmienitych gości jednocześnie.
Prace nad konferencją były o tyle skomplikowane, że w tym samym czasie musieliśmy reaktywować musical "Cudowne Marzenia" (premiera odbyła się 16 maja 2002), który miał być uwieńczeniem konferencji. I udało się!!
Dzięki pracy blisko 20 osób wszystko przebiegło doskonale. Dziękujemy!
Także za współpracę wielu jednostek administracyjnych WSB-NLU.
Znowu nie zawiedliście. To umocniło nas w przekonaniu, że za rok zorganizujemy coś większego i bardziej skomplikowanego!:)